Продавец Меблевий інтернет-магазин развивает свой бизнес на Prom.ua 2 года.
Знак PRO означает, что продавец пользуется одним из платных пакетов услуг Prom.ua с расширенными функциональными возможностями.
Сравнить возможности действующих пакетов
Корзина
43 отзыва
Днепропетровская областьДнепр
Оставить отзывНаличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
Меблевий інтернет-магазин «MatroLife»
+38067 6014780
+38067 601 47 80

Возврат и обмен

Компания осуществляет возврат и обмен товаров надлежащего качества согласно Закону «О защите прав потребителей».

Сроки возврата и обмена

Возврат и обмен товаров возможен в течение 14 дней после получения товара покупателем.

Обратная доставка товаров осуществляется по договоренности.

Условия возврата для товаров надлежащего качества

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки. Що Ви не можете повернути? На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обмін в наступних випадках: • Вироби, які були пошкоджені (виключаючи заводський брак); • Вироби, які мають сліди використання; • Вироби після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну; • Вироби, які змінили свій колір або властивості через вплив хімічних речовин, або інших зовнішніх факторів; • Індивідуальні замовлення виготовлені спеціально під Вас в обраному кольорі, розмірі, характеристиках обміну та поверненню не підлягає згідно закону про захист прав споживачів розділ 2, стаття 13, пункт №5. УВАГА!!!! У зв'язку з випадками ушкоджень товару перевізниками (Делівері і Нова Пошта), прохання завжди перевіряти вантаж безпосередньо при отриманні на відділенні або адресі. Потрібно уважно оглянути коробки і всі комплектуючі деталі. У разі будь-яких ушкоджень товару необхідно скласти Акт про пошкодження на Новій Пошті або Делівері. Якщо коробка або решетування має явні сліди пошкодження, потрібно обов'язково це вказати в Акті. Після чого повідомте нам про те, що трапилося листом з прикріпленими фото Акта, пошкодженого товару і коробок. Дана процедура потрібна для того, щоб зробити можливим повторне відправлення клієнту (Вам), інакше забраний вантаж за замовчуванням вважається хорошим і претензії до перевізника не розглядаються.

Согласно Закону «О защите прав потребителей», компания может отказать потребителю в обмене и возврате товаров надлежащего качества, если они относятся к категориям, указанным в действующем Перечне непродовольственных товаров надлежащего качества, не подлежащих возврату и обмену.